Thursday 17 April 2014

Bionic

Sambungan tentang bionic woman. haha bionic sgt kn..Actually aku ta rasa pn yang aku ni seorang yang bionic, lagi-lagi bila silap sikit jw aku da nangis. Homagod! Perempuan betul kw ni Biella. Memey r. Ingat ap? Tapi besar mana pun ujian yang diberikan, life must go on kan. So we have to be strong! Common girls. U know wt I mean right? Malas aku na terangkan panjang lebar. Paham-paham jwla ea.

Sekarang ni aku tngah bz menyiapkan report. Report terakhir mungkin. Sedih jw bila sebut terakhir ni kn. haha. Rasa na sambung degree tu ada. Tapi aku lg concern na keje jw sekarang. Da tua kan. Ta larat da na buka buku. Kepada adik-adik ku yang lain. Jangan la amek diploma. Akak prefer korang pi form 6 atau matrik. At least lpas habis form 6 or matrik tu korang ada semangat lagi na smbung study. Ye r sijil ta laku kan. Na tana memang kena sambung gak r cter dea.

*Patennnn malas la na update resepi pavlova. haha. lek ea. panjang umo t aku update. insyaAllah..
^___^


No comments:

Post a Comment