Thursday 6 December 2012

Swollen Eyes


Assalamualaikum..

Pernah ta korang perhati menatang cute kat bawah mate korang.haa..Cute ke?hahaha..
Sebenarnya dari dulu aku dok mengeluh pasal mata aku yang sangat sembab.
Dan sekarang bende tu da jdik sebati dengan diri aku.Tambah-tambah lagi bile aku tengok bende tu makin tembam.
Dulu tade r cenggini sekali kot.
Hmm orang kate mata kita akan sembab time kita kurang tido or ta cukup tidur.
Tapi kalau da keadaan aku sekarang ni korang rase kurang or terlebih tidur?Yee keadaan aku yang dok besarkan perut, tanam kayu, anggur, cili bagai kat rumah ni.Haa..tau2 sndiri la an.Na mengaku mcm malu sendiri nati.Haha..
So apa yang aku perlu buat untuk mengatasi masalah sembab bawah mata ni?
Hmmmmmmm…Na kurangkan tido ea.Hmmmmmmmmmm..ngee..

Oke, aku try.Pagi tu bangun jw cam biase.Petang plak try bwat something, yaaang ta berfaedah pn tape janji bukan tido.Nonono.Malam plak depends na tido kol bpe.Paling-paling awal pn dalam kul 12 camtu.haa..p bile tengok-tengok balik tadela banyak mne aku tido an.Ish pelikny!!!
Taya bwat papela cani.Senang.Aman.Hmmmmmmm


Selalu kalau da kontra sangat, sebelum keluar tu aku akan tekapkan ais kat bawah mata.Tapi pic yang kat atas ni aku ta bwat pape pn sebab last minute pny plan..Ta sempat na bwat itu ini.
Bila tekapkan ais tu nampaklah jugak kesanny.Tapi kalau da kat kolej maneny na cari ais pepagi ye ta?So aku redah jwla masuk kelas bersama mata panda aku ni.

Kadang-kadang aku sedapkan hati dengan pike alaa normal la tu.Semua orang ad sembab2 ap.Tapi tu la, bezany antara besar da kecil sahaja.N tengokla pic bawah ni, sapa punya yang besar dan sape punya yang kecik.Hmmmmmmmm
Lah..Da knape banyak sangat hmmm kat dalam entry aku ni.
Hmmmmmmm

Wsalam.

No comments:

Post a Comment