Wednesday 9 January 2013

Okay

Assalamualaikum

Pagi tadi sbelum buka mata lagi aku da dok tersenyum.Nasib baik gelap lagi masa tu.Kalau ta mampuih aku kene nganjing ngan rumate sendiri.Kenapa aku senyum?Haa mimpi tadela best mane pn..Mimpi ap pun aku ta ingat.Senyum tu kan penting.Bak kata orang, mulakan pagi anda dengan senyuman.IA hari anda akan berjalan dengan sempurna dan ceria bewarna-warni.Tengok la harini aku serba biru.Biru ke?Ta ta, tadi lecturer tegur  dea cakap hijau.Hijau petronas.Petronas pn petronas la..Yang pasti aku akan pastikan harini akan berjalan dengan oke.Yes i just want to be oke today!Jadi senyummmmm...


2 comments:

  1. senyum xperlu kata apa2..heeheheeh

    ReplyDelete
  2. Hahaha..Haa kan.Simple jw.Bila jumpa orang yang kita kenal, senyum pn da melambangkan teguran.So betul la tu.Senyum ta perlu kata apa-apa.hihi

    ReplyDelete