Friday 8 February 2013

# ^__^

Assalamualaikum..

Selamat malam semua!!I'm home right now..Penat sangat harini.Kol 2 stengah bertolak dari kolej, 10 stengah baru sampai rumah.Agak-agak rumah aku kat mane?Salah bukan KL, Kluang jw.Haa kan..Padahal highway ta jam pn.Ap yang lambat sangat bas tu pn ta tau la.Lepak gile der.Ngantok tambah lapar tambah lepak jwapan dea memang giler.Dengan tenetny lembab.Siput sedut pn kalah.Mana ta ny tiap-tiap hari kerjenya mendownload movie jw.Sambil tunggu buffering sambil tidur pn boleh aku rasa.

Haha..Da tau penat sempat jw kan aku menaip.Mestilah.Da lame rasaya ta posting posting.Posting tanpa motif.Hanya berniat untuk mengimarahkan blog yang nampak sepi beberapa hari ni.haa k la.Aku ad mition kat dapur sbenarny ni.Tadi ibu masuk bilik ibu mntak tolong buat itu ini itu ini.Aku pn emm emm emm.Padahal ta masuk pn dalam pale.Alaa biasela tu.Nati ibu da tidur kejut la ibu.Tanya "tadi ibu suruh buat ap?"Selalu respon ibu baik jw.Tade plak na baling bantal ke na bebel ke.Dea da pakar sangat dengan perangai anak sulung dea ni.Terima kasih ibu tercinta.Terima kasih Allah kerana memberi aku ibu yang sanagt memahami.Sayang ibu ketat-ketat.Mmuahh!

kba.^___^

No comments:

Post a Comment