Tuesday 28 May 2013

Sara Ali

Assalamualaikum.Hye..

Lama da ta menaip.Final Alhamdulillah berjalan dengan lancar walaupun belajar last minute habis.Untuk result plak aku ta berani na target bape sebab ta bersedia untuk kecewa lagi.haha.Actually aku da main kire-kire pointer ngan Izati Hamir.Dan bolelaa kan.Ta taula kalau lain kire, lain yg dapat.Tawakal jwla yang mampu.

Da seminggu cuti sem.Balik-balik ritu aku terus download cerita Cinta Kau dan Aku lakonan Sara Ali dan Fizz Fairuz.Sedeh sangat kat part Fizz Fairuz mengamuk sakan bila adik dea cter perkara sebenar.Siap pakej naik bulu roma kot.Pehhh menjadik bai.And start cter tu la aku minat dengan Sara Ali.Dea smart.Sgt!Kat TV pn banyak da dea berlakon antarany Luluhnya Sebuah Ikrar,Wasiat n etc.Cter Wasiat lagi gempak Sara Ali ng Beto.Dua-dua aku minat gila.Tapi sayang cter ni mcm lembab.Ntahla..

Mesti semua da kenal Sara Ali an.Sje jw tunjuk lagi.Omel!


Hei sem depan aku satu bilik ngan dak kecik yang paling nakal nauzubillah.Ni haa yang kt bawah ni.Haih

Ta tau plak spe juniorny.Mohon dapat yag betul2 freshie la ye.Senang sikit kita na membuliny.hihi..

No comments:

Post a Comment