Monday 22 September 2014

After 3 months in a krikk krikk

Assalamualaikum

Sepi je blog aku 2 3 bulan ni kn. Tade masa. Serious. Cause aku sekarang kerja shift hour. paling lewat aku balik kol 10.30 pm. 11.00 pm gitu baru sampai rumah. Aku kerja kt Econsave. Mula2 aku masok situ as Store Clerk. 2 minggu lepastu dyorang naik kn aku as Receiving Head Department. Bapakkk ah, ta gheti pelan2 ek. Paling command pn kasi la aku g supervisor dulu. Baru slow2 naik. Tp rezeki kn. Alhamdulillah r.

It was an humbling experience. Macam2 orang aku kenal kt situ. Tension of coursela. Selalu naik sampai ke telinga. Bukanny ap, 20 orang reporting to me. 10 store boy, 10 store clerk. Mana aku na jaga store, mana aku na jaga bay, return ny lg. Besar tanggungjawab tuu. Silap langkah, memang kene makan maki jw la aku dengan  head department lain, atau manager kt situ.

And now aku betol2 na resign. Bukan sebab give up. Actly, aku dapat kerja kt tempat praktikal aku dulu. Alhamdulillah. Syukur sangat! So insyaAllah 25 ni aku last kt situ. 1 Oct aku da kene lapor diri kt Synthomer. Doakan everythings will be okay. Aminn.

No comments:

Post a Comment