Wednesday 21 March 2012

Everton vs Arsenal and The Give

Assalamualaikum..

Sape tengok bola?*angkattangan..
Oke trun tangan.
Everton vs Arsenal.
0-1 beb..
Haha..vangga betul aku.
Sape hero dea?
 Dan arsenal sekarang berada di tempat ke-3..

Sejak bila aku minat bola ni..
Dah lama da..
tapi tade la fanatik sangat sampai makan tido semua bola.
Just ambil tahu time Arsenal lawan jw..

Pernah gak la aku jadik insan yang sedemikian rupa time darjah-darjah dulu.
Masa tu dah tade muka orang dah.
Dengan sembabnya ta payah citer r.
Dalam kelas lg.
Tragis plak nak bercerita.
*oketapayahcerita..

Boyfie aku pun main bola gak..
Teringin nak tengok dea main..
InsyaAllah akan ada rezekinya.
Cuma cepat atau lambat jw...
Dea wakil kolej aku tok Kasukma


haah..yang tengah tu.Playmaker katanya..


Kenal kan dea yang mana satu.
kalau tak kenal buat-buat kenal jw ye..

ADUAN:
Malam tadi aku ta boleh tido.
Cuba pejam mata tapi ta boleh gak..
Dapat lah dam 5 6 minit tido-tido ayamnya..
Ta pernah-pernah plak.
Hopefully tak tido r kat dalam kelas..
Cauw..
Uppss..Gemok.happy Annyversary!
Sayang awak..

No comments:

Post a Comment