Monday 16 April 2012

Jalan-Jalan JJ

Assalamualaikum..

Annyeong..Betul ke ta aku eja ni.
Pahal Korea plak ni..Sebab aku baru lepas baca blog Korea la..hehe..
Sabtu lepas aku zati n a guys g jalan-jalan kat JJ Tebrau.
Makan-makan,tengok wayang, makan lagi.
woo..heaven dengan makanan kitorang haritu.
Then tengok wayang cerita Street Dance 2.
Best..tapi Step Up 3D tetap di hati..
Agak terkilan sebab ta dapat tengok cerita Battleship tapi na bwat cane an..
We have no choice because we already buy the ticket..
Layankan jw..


Agak banyak kali juga kitorang masuk toilet sebab na layankan Izaty..dan aku pun mula lah..hee..

Ni Izaty Hamir..Sengal ubi batas orangnya.Selalu pagi-pagi orang baru na amek mood.Dea da bole jerit-jerit da..
Haa..Betul kan sengal ubi?
Keletihan mencari tempat karaoke.Ta jumpa pun..Waaaa..Sedeh..
Alas perut sambil menunggu a guys tu sampai..hahaha..Nampak ta aku punya alas perut camane.

Ni la a guys ny.My jantung pisang..hikhik..pang..gedik!


Yang ni baru makan betul.uuu rasamas..Nampak macam aku pegang pisau dan garfu.Tapi aku makan guna tangan sebenarnya..Tengok.punyala ta senonoh..Tu pun sebab aku tana merisikokan orang lain..Haa..munasarawak kan alasan?hehe..

Ambil gambar berlatar belakangkan buku Tun Dr. Mahathir.Tapi aku tengah pegang henset.Motif?

Till then.Bye..

No comments:

Post a Comment