Tuesday 10 April 2012

My family

Assalamualaikum..

Selamat pagi semua ^_^
Harini cuti.Niat di hati na siapkan homework yang lecturer ksik.
Tapi kalau da melekat depan lepy ni ta taula bila perkara sebut akan berlaku.

Pada 7 April yang lepas sepupu aku abang yas n Kak Ain telah selamat disandingkan.
Bersanding jw pn..Sodeh eden ta dapat datang masa dyorang nikah.Macam ni la kehidupan seorang student.Ni pun nasib baik diberi izin untuk balik.
Kepada abg Yas  dan Kak Ain selamat pengantin lama ye..hikhik..Alhamdulillah kahwin juga korang setelah sangat lama bercinta.Semoga ikatan ini akan berterusan sampai akhir hayat.Bahagia ke anak cucu ye..Amin..
Preparation untuk makan damai..Cantik ta aku susun?Tergolek-golek buah tu dibuatnya.

Kek ni ad dua tingkat sebenarnya.Tapi ni jw yang aku sempat selamatkan.

Ni la pengantinnya..Kak Ain,Abang Yas dan Kak Baby.Kak Baby tu adik abg Yas.My beloved cousin.Kak Ain ni cantik sangat.Ni masa persalinan yang kedua.Masa yang first lagi cantik.Tapi ta sempat na amek pic sebab masing-masing na rushing.


Ni aku..hehe..Ta bgtau pn tape kan.Sedara mara aku ramai yang menegur tentang kelebaran aku.Mereka kata "Wau Nana sejak belajar ni makin gemok aunty tengok".Lalu orang lain yang berada disekeliling kami pun mengiyakan.OMG..Gemok ke aku.Nampaknya plan A diet aku ta berjaya.Kita teruskan dengan plan B pula.Ahaks..^__^

This is my beloved parents.Atas faktor-faktor tertentu ibu dapat masuk sikit jw.

Ira,My adik a.k.a teman sekatil aku.Dan yang kanan ni sepupu aku.Adik abang Yas gak..Kami membesar bersama..Sayang mereka..

And this is my little brother.Angah a.k.a Hafiz.Nampak cam aku lagi tinggi drpd dea an?Tapi tidak pada realitinya.Dea sebenarnya lagi tinggi drpd aku.Masa ni aku pakai heel yang sangat-sangat tinggi.

Ada lagi sepupu-sepupu aku yang ta dapat detang di atas-atas faktor tertentu...Hanya mampu berdoa keadaan akan menjadi lebih baik suatu hari nanti.amin..


No comments:

Post a Comment