Wednesday 25 July 2012

6 Ramadhan

Assalamualaikum..
Hahai..
Waah..orang bz sudah mula menaip nih.
Pada yang lupa siapa aku.Ehem2..nama saya Nur Nabilah Dayana.My friend used to call me Biella.But i'm prefer Nabilah la sbb kat sini ramai sngt orang yang nama Biella.Asal orang panggil Biella jw aku toleh.ouh..bukan aku rupanya.Malu seyh!!Eventhough,aku tetap tidak berputus asa bila dengr orang sebut Biella aku akan toleh,toleh lagi, dan lagi.Sampai satu ketika tahap kesabaran aku 0/12.Bila dengar nama Biella, aku bwat doonoooo jw.Hmm..Last-last kena tarik hidung.Pinochio pun kalah.Em..tipu jw.hehe.Eh..introduce nama jw da berjela kan?.haha..
Buka apa hrini?aku buka nasi kerabu sama kuih yang menyerupai donut.Aku ta tau apa nama kuih tu sebenarny.Rasa dea liat-liat,bulat n manis..Bukan keria tw.Yes i'm 19 and i can see the differences between donut and keria.Tapi yang ni, ada lost sikit.
Hmm..Jam da menunjukkan 1:21am.But i'm not feeling sleepy anymore.Esok ada pengembaraan kelas.Ahh..ta pyh na pengembaraan sangat bole?esok kitorang ad shooting.Shooting?pun bolela.hahaha..So before member-member aku ta dapat na membezakan mana satu Nabila(ouchh..Nabila tw.hehe) dan mana satu beruang panda yang kiut miut tu..Baik aku buat-buat tidur sekarang.

Nite..Selamat bersahur and selamat menyambut Ramadhan Al-mubarak kawan-kawan.. maybe a bit late but i have too..Kalaw ta, ta bole sambut raya.Em..yeke?Puasa-puase juga.Terawih jangan lupa.Kalaw ta,terasa macam makan sup tanpa kiub ayam maggi.Yekss..ta sedap kan?tawar hebeh.haa...kalaw macam tu pergi la terawih.Cauw..

No comments:

Post a Comment