Tuesday 31 July 2012

Nordiana Norazlan

Assalamualaikum...

         Entry ni mengisahkan tentang seorang rakan baik aku kat KPM.Nordiana Norazlan.30 Julai 2012 genap umur dea 19 tahun.Kawan aku yang kecil molek ni merupakan seorang yang tegas,of course baik hati,very excited when talked about cat,caring,nice girl and etc.
         Kitorang dah lama kawan but start closed when we are 17.Tapi lagi closed masa kitorang kerja sama-sama lepas habis SPM.Kalau korang na tau, kemeriahan majlis semua bergantung pada dea.Kalau senyap dea,sunyilah majlis tu sebab pembekal Runningman ni sangat-sangat kecoh orangnya.Pening gak pale na layan dea ni, mana ta ny.Tau-tau jw moodyla,merajukla..Da lali sangat da..
           Dea ni la antara kawan menangis dan kawan gembira aku.Hmm..Pada zaman era globalisasi ni,susah tau na dapat kawan macam dea.So...clap hand to me because i have found it.
Dan dengan kesempatan ni,
         Hye Diana.Happy birthday and sweet 19.Tolong jadi matang ye lepas ni.Terima kasih sebab sudi jadi kawan saya yang ta seberapa ni.Thanks gak sebab sudi dengar cerita sedih saya,cerita yang merepek-repek..Semuanya awak layan jw kan?Saya harap awak akan jumpa teman syurga awak suatu hari nanti.Amin..
Sayang awk,^___^

No comments:

Post a Comment