Wednesday 21 November 2012

My Headquaters

Assalamualaikum

Haha..bila baca tajuk kat atas tu teringat plak aku kat karangan masa darjah 5, darjah 6 dulu.My home.My friend, My pencil and maiaiaiaia.Oke.Bukan tu sebenarnya yang aku na sampaikan.

              I'M HOME!!!Ya..when we talk about home, masing-masing ada tanggapan sendiri mengenai rumah.Dan bagi aku rumahku syurgaku.Nope.Bukan rumah aku.Isi rumah ayah aku.Yaa..Thats right.Tengok jwla sape penghuni rumah ni.Tak kan lekang dek sunyi ny.Karang bergadoh lain, ketawa lain yang kat sana plak melalak lain.haish..JJANG2.So whats my plan for a month at home?Makan tido lagi ke?Hmmm...Akan difikirkan kemudian.Tapi niat di hati na kerja.Kita buat lain dari yang lain sikit.Kan sedap dapat pegang duit sendiri an?Ni tak."Pak na duit".Come on.Da besar kan?Berdiri la di atas kaki sendiri.Yang pasti sekarang Ashraf Fazli i already miss u dear!;(
Sebulan bersama my little Barbie.:)

No comments:

Post a Comment