Wednesday 14 November 2012

Final

Assalamualaikum..

First of all klw ad typo harap maaf k sbb skarang ni aku tengah watching 29 Feb.Unik cter ni..Tabik kru untuk cerita yang very semmart.Lagi-lagi bile tengok dengan zati.Ap jw cter yang aku tengok dengan izati akan jdik 4d.Cerita tu drpd ta seram boleh jdik seram glew.kadang-kadang aku pn keliru na tngok dea ke, na tengok cter tu.haha..zati..zati..

Sekarang ni aku tengah buzy dengan final.Kalau na ikut senior, sem 3 ni susah.Maybe sebab semua subjek teori kot.Dan pada aku plak sem 3 ni senang jw, even aku ta minat teori.Tapi bile da ngadap final ni, pehh..bole muntah baca buku..Subjek yang aku bole score pn jdik the worst.Serabutny!!aku tengah dalam proses kosongkan otak utk diisi balik dengan another subjek.Pray for me!

Salam Maal Hijrah.

No comments:

Post a Comment