Thursday 28 November 2013

Farewell Dinner

Assalamualaikum.

Kalau na ikut hati, aku memang malas na update ceritacerita ni. But I think aku perlu  mengabdikan antara kenangan  kenangan  terakhir aku semasa  memegang status student diploma.Terus rindu kawankawan.hmm rindu gumuk, rindu kawan-kawan, rindu bilik, ish semua rindula.Seriously skarang ni aku malas sangat na berleter panjang-panjang. So tengok jwla gambargambar ni.hehe

Izaty.My rumate  masa sem 1,3 dan 4.Macam pengantin kan dea.hmm antik anat!

Ni antara classmate aku.Tp ad 2 orang sesat situ.


This is my rumate for this semester.Aten, Dayah and Zira.


So this is my dress for the night.Cream colour with beading on the halfmoon.Simple. But I love it.
Ouh ya forgot about tema.Tema kitorang malam tu ialah pastel colour. 

Shera Sabahan with Izati.Shera is my Besties in the class.Dari sem 1sampai sem 5 kitorang 1 kelas. Dari sem 1 sampai sem 5 dalam mana-mana assignment memang mana ad dea mesti ada aku.Mana ada aku mesti ad dea.


Tadaaaaa!We are the prince and princess for DLM.Sungguh ta ku sangka.Dengan pakaian yang serba putih bole plak menang kan.haha.Thanks to lecturer  yang pilih kami.^___^


Such a beautiful memories.




3 comments: