Thursday 19 December 2013

Lee Min Ho, Top, Gary, Jack Franco, Beto Kusyairy

Assalamualaikum..

Sekarang ni aku tengah follow cter The Inheritors.homaigod my Lee Min Ho ada ko tau. Aku memula minat Lee Min Ho masa tengok cter Boys Over Flower. He so awesome u know. Even Nazira slalu ckp ngn aku "Da la Bel..Lee Min Ho tu bwat plastic surgery.Ikutkn dea bukan hemsem pn." huhhh but do i care?hehe. Yg penting dea hensem skarang. Sangat hensem. Lagi masa rambut dea curl.wuuu melting2.K.. Kalau na tau gimana rupa Lee Min Ho, g search sndiri kt google. Pastu g image.

Ad lg 2 orang retis Korea yg mmbuatkan aku menjerit smbil tngan kipas2 ke depan. Haha. Sangat ta matang. 2 orang itu ialah Top and Gary. Top of course la sebab dea kacak kn dan.. dan yang sewaktu denganny.hehe. Gary plak sebab dea sangat gentleman. Lg masa dea sweet2 ngn Ji Hyo.wuuu.

Next , untuk artis hollywood, aku minat Jack Franco. Faktany, he is my brother.hehe. Sebab tu mmber2 aku kt kolej panggil aku Bella Franco. Kening kami sama. Wellwell.hihihi.gedik!pang!

And lastly, aku peminat tegar Beto Kusyairy. Ckap sikit cter ap yg dea brlakon aku ta tengok. Helleh. Come on la. Na kata Beto tu hensem sngt tade la kan. But he is so cool.Dea pegang watak ap pn dea nampak cool.

Done for dreaming. Sila kembali ke dunia yang fana.
k.bai!

No comments:

Post a Comment