Monday 17 February 2014

Kasut

Today Im wearing all black.I am woman in black.Wearing new shoes feeling like going to taici after kerja.I hate this shoes.Choosen by my mum.She said its pretty lah..Perasaan kau jw tu.So aku beli jwla sebab my mum taste memang always baik pny.Actly Diana pn ckp semmart la bel.So maybe its true, perasaan jw kot.Dan mungkin jgak sebab Im used for light colour shoes.Indeed aku ta minat sgt kasut yang berbentuk bulat di depan.And then kosong.no accessories like reben or tali dan yang sewaktu dengannya.Bila la na gaji.I need new shoes!

4 comments:

  1. Hahahahah. Orang cakap tak caye. Bell, tambah lah reben sendiri. Tak pun letak brooch kat kasut tu. haha

    ReplyDelete
  2. Ta pn tampal kelip2 yang kene iron tu.wahhh good idea la diana.will be considered.hiii:)

    ReplyDelete
  3. taste I macam ur mom la kot, suka kosong2 gitu, apa kata u tangkap rerama sekor lekat kat kasut tu, baru la best berthai chi muehehe. And hye dik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.Rerame mne na mlekat kt kasut ni kak.Jelita catch aunty one bateply pelishh.hee

      Delete