Monday 24 March 2014

My department


The situation when all department staff go for meeting.Phone akan berdering setiap 120 saat. Dan kadang-kadang 3 phone akan berdering serentak. Gosh! Da macam operator kitorang dibuatny.
Ni pantry tempat LI aku. Ta seperti pantry yang ada dalam drama melayu yang serba lengkap sangat tu. Tapi syukurla. Ada jgak tempat lepak. Yes aku selalu bwak bekal. Kalau rajin aku masak, kalau malas ibu masak, kalau dua-dua malas beli kt kantin atau mkn luar.

Perkara yang begini pula akan berlaku bila kami ditinggalkan berdua di department kami. Kecoh ko tau ta time ni. Baru na peace, phone berbunyi. Baru na peace tetiba ad orang lalu.  Baru na peace "Dian.Apa yang ko cuba bwat ni Dian". hahaha. 
Dian na gelak tu, gelak jw Dian. gucciguccigucci. Eleh ko. Berlakon no 1!haha.Geram sebab diri sendiri berlakon ta jadi.
Oke ni pic yang paling poyo aku pernah jumpa. Ish. Geli siak gua! hahahahaha

Ini merupakan sebahagian rakan se-department aku. My supervisor not in there. Apa yang aku bole komen adalah sambal udang tu sedap gile wehh. Pekene plak dgn ayam goreng. Oiyo. Memang aku ta jumpa lagi la tempat lain. Selama aku  3 bulan kat sini, da 3 kali department aku buat makan-makan. Raya Cina ny lain, naik pangkat ny lain, birthday ny lain. Hmmmm will miss this moment.

Ku akui, diri ini sgt terbiasa memakai baju kurung hasil didikan Kolej Profesional Mara Bandar Penawar.

*Diri sedang jakun dengan panoramic photo lantas menggedik dan memaksa rakan sejawat mengambil gambar. 
*Maaf andai panoramic photos tersebut tidak jelas di desktop, laptop atau screen phone anda. Tade ap  na tunjuk pn senany. Almaklomlaa. Nama pn menggedik.





No comments:

Post a Comment