Tuesday 4 March 2014

Tetamu

Minggu lepas rumah aku ada tetamu.Sape?Its my boyfie la..
Tadaaaaaaa
Gambar curi-curi memang mcm ni hasilny.hehe
For the first day kitorang jalan-jalan kt Kluangmall.Sape ckp Kluangmall tade pape.Kitorang kluar kol 12 balik kol 7 tau.Tu pn rasa mcm tana balik lg.Tapi sempat la tengok The Journey.Best!
Ni pn gambar curi-curi jgak.hehe
For the night kitorang gi kluar mkn ngn family aku.Haa mula la sesi temuduga




Khusyuk ta dyorang bila meeting pasal masa depan.Aku kt tepi dok diam jw.Tana masuk campur.eceh.Macam aku plak tetamuny kan.


Lepas balik tu kitorang main potong2 kek for birthday Ashraf 26 February yang lepas.So Happy belated Birthday sayangku!!Hope your dream comes true.May god bless you.xoxo
Its Pavlova actually.
Malap kan pavlova aku.Kiwi kt supermarket banyak yang da ta elok.Strawbery jangan cari la kalau bukan musim dea.
Aku tny Ashraf "Sedap ta pavlova sy?"
Ashraf cakap "Sedap.Tapi Kalau tukar yang bawah dea mesti lagi sedap."
Aku lupa Ashraf ta minat marsmellow.hehe.Walaubagaimanapun dea tetap habiskan sepotong kek tu.Aku berjaya ugut dea.Hehehe.oke ta.Gurau.
Thankyou sayang cause come here.Lepas ni datang lagi yaaa.. :)



No comments:

Post a Comment