Friday 18 April 2014

A parcel

This morning aku terima parcel ni..

 Tadaaaa! Terkejut ta? Aku terkejut gila oke. Haha ye r. Aku tade beli barang online pn. But actually aku dapat agak la sape yang sweet sgt ni kn. Gittew. Da lama aku ta cter psal dea kan. Dea baik, Alhamdullilah sihat. Da lama ta jumpa dea. Plan na jumpa masa present 28 April ni. Tapi dea ada hal. Present dea pn awal sikit dr kitorang. InsyaAllah panjang umur, jumpalah kami. Doakan ye.Doakan yang terbaik untuk kami. :) Ta bole teruskan cter psal dea. Na nangis. Uwaaaaaaaa!!!!!! :(

 Kad buat aku. Eccehh. hahaha. Panjang lebo ta karangan dea. Ni mesti rindu ngn cikgu BM sekolah menengah ni. Thanks honey. I already saved your words in my heart.

I got a bag uollsss *tangan kipas-kipas please.haha. I ta prnah pakai bag jenama2 ni tw. Cter psal branding terus I U kn. DASAR betul. haha. Tapi betullah. Bag aku bfore ni smue biasa2 jw. Beli kt kedai apek2 tepi jalan tu haa . Na tengok gambar bag ny ke? Alaaa ta bole. Nati kot-kot trserempak ngn aku kt bando, haa tu la bag ny.

* So sayangggggggg thank you so much for the gift. Really appreciate it.Lepas ni awak tngok la. Saya lenjan bag awk tu habis-habis. Da burok pn sy pakai jgak. 
Psycho sebab na suro awak beli bag untuk saya lagi. hehe. Emotion setan bertanduk please

Saya akhiri entry kali ni dengan tasbih kifarah dan surah Al-Asr.tetiba. Tapela. Pahala kn. Berebut cepat!

Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment