Tuesday 18 September 2012

Assignment

Assalamualaikum..
            Hohai..Aku Bell.Saya Biella.Hamba Nabilah..prrrpp..Aku merupakan seorang yang akan sentiasa berfikiran positif dalam ap jua keadaan.Dan untuk keadaan ni pn aku still brfikiran positif.Past is past rite?Just do anything as u think it gonna be better.Aku bersyukur hari ni aku memmpunyai tubuh badan yang sihat,sempurna akal fikiran,parents yang sentiasa “Hello tngah bwat ap tu?mkn tw.jangan ta mkn.dwet ckup?”wau..aku suka yg last tu.haha.Their so caring about me.Moreover,cik boyfie yg sangat lovable.jatuh, bangun.susah senang bersama.InsyaAllah selamanya.I really hope that.Amin..Kawan2 yg setia mendengar.Even tengah bwat assignment pn“Diana I have a story”zupp bangun crik port.Tangga pn bole.Tu jwla tempat yang pling relevant sbb balcony aku selalu lecak.Ta lecak pn,its usually looks like wardrobe.hahaha..hutan baju.Dan paling penting sekali Allah yang sentiasa memerhati aku.Setiap perbuatan pasti disusuli dengan kegelisahan jika ianya ternyata salah di sisi agama.Aku akan pastikan setan2 yang mengerumuni aku tidak mudah gemuk kerana kekenyangan.

Sebenarnya, aku ta tau na cerita ap.Tapi tangan kali ni rajin jw na mnaip.Ap yang terlintas jwla ye.Yang atas tu muqadimah jw.haha.So I’m gonna talk about my assignment for subjek communication.
              
            For the first public speaking,honestly it is hard for me.Name pn first time kan.Sebelum ni dalam kelas jw.Berdiri sorang2 kat depan n try to memorize by mata sibuk pandang kipas yang tinggal tunggu masa na jatuh jw.haha..But now its totally different.In front the audience yang kelaparan dan kekenyangan we must have eye contact.Dan tade istilah memorize lg.Cakap ikut logic jw.Yang dihafalny lain, yang keluar pn lain.Alhamdulillah, sir pn ta banyak komen.Just “Ur topic good.But too big”.Memang pn.Aku try utk specific kan lg, but I think it become worse.So my big topic is ISA.Membe2 yang dengar topic aku semuanya.Haa ap tu?Ta pn wau ganasnya Biella nih.Well..haha..N for the persuasive speech I will come out with topic “boycott Israil Product”.
        
           Now I realize yang aku mmg ganas n I am interesting wth berita semasa atau pn general knowledge.bolela...k la..aku na g klas islami.Ad perbincangan meja bulat sikit psal assignmentBz kan aku?memey r.

bye.

No comments:

Post a Comment