Tuesday 25 September 2012

Avatar

Assalamualaikum w.b.t..

Sekarang ni aku sangat bz menyiapkan assignment.Tp.bwat lek sudah.kan?Time-time camni la kita memerlukan something yang menghiburkan.Bwat masa ni aku tengah kemaruk dengan cter Avatar Aang dan yang latest pny Avatar Korra.Seminggu jw aku da habiskan semua episode..haa.sape kate kartun sesuai untuk bdak bwah umur jw.Aku yang da besar panjang ni pun masih layan lagi benda-benda ni..Tapi tengok jenis kartun gak la.Ad gak yang ta bole masuk cam bleach,bdak getah,anime-anime tu semua..ta comel la cter tu..



Bila tengok karakter ni plak teringat kat Zarul masa kecil.Adik no 4.Dengan rambut sikitny.Belum tambah dengan pelat T lagi."Taklong na susu."Tapi sekarang mana pegi dea pny comel pn aku ta tau la.

Yang ni plak yang sulung.Sebut sulung dh tau la an cane.Macam aku, matang jw.=P..Tapi sebenarny, matang sangat pn bosan gak an.Haa..sebab tu la aku layan Avatar.Tadela nampak matang sangat.an2?haha..

Yang ni plak no 2.Kecoh glew.Cakap ta henti.Macam awak.Awak yang tengah baca ni.haha..

Aku paling minat 3 karakter bdak-bdak kecik ni.Comel glew..Aku tengok semua, tapi klw ad  babak2 bdak 3 ni memang aku tengok ulang-ulang.OMEL!!



Ni pulak Toph dalam Avatar Aang.Cantik+comel kan.Suara masing-masing pn comel jw.

Sehingga ketemu lagi.bye.

No comments:

Post a Comment