Sunday 23 September 2012

Sukan Rakyat kpmbp

Assalamualaikum

Sabtu lepas kolej aku bwat sukan rakyat.Ad balapan dan sukaneka.Dan macam biasa sukaneka jwla yang aku mampu masuk.Uishh..katekan tidak pada balapan weyh.Kalau nampak ad orang yang tergolek kat tengah padang uh, ta pyh kecoh-kecoh tanya spe tu.Confirm aku.haha..Fobia der.Aku terus ta minat lari-lari ni selepas kejadian masa form 2.Seminggu aku dapat mc(bukan 5 day mc ea)sbb injured.Tadela parah mana pn.Salah urat jw sbb salah step masa lari.Mane aku tau na berlari pn ad step-step dea.pelik-pelik jw.Start tu kalau ad apa-apa acara sukan, nama aku memang terus blacklist.Sebab tu aku ada lemak-lemak matang.Da habis matang da aku rasa.haha.

Masa na berkumpul tunggu bas memang kitorang la yang paling kecoh.Even kitorang ta ramai, area thirty something tapi meriahny peh..Dak-dak lain tengok kan jw.Tapi memang the best la weyh.




Kitorang punya sepanduk kecil jw.Fair la kan.Semua orang boleh pegang.Kitorang sorak khas untuk student sem 3.Aku rasa..Tapi memang ramai r  yang sama rase denagn aku, memang batch kitorang la yang paling kecoh.Korang kalah ke menang ke kitorang tetap bersorak.Sampai ad sorang hamba Allah ni, dea pny keghairahan masa bersorak tu memang terserlah.Yang lain main tepuk-tepuk kerusi guna tangan  jw.Sampai kat dea, haa amek kw.Botol besar dea guna untuk ketuk kerusi.tengah-tengah ketuk tu, tup2 botol kat tangan dea hilang.Dah la bwat kat depan aku.Aku tengok kan jw.Tiba-tiba, "eh mane pergi botol kw?"hahaha..melayang pergi kat kepala Zun.Jauh plak tu.Yang si zun punya la syok bersorak boleh ta prasan botol tu kena kepale dea.emm.Kitorang kat belakang tu gelak kan jw.




Masa ni acara tiup tepung.Nama jw tiup tepung tapi cuba korang tengok ramuan kat ats tu.tepung+kopi+air.Peh liat-miat weh.Tade makneny na meniup kalau da camtu.


Nampak ta dak laki kat belakang tu tunjuk satu.Haa..kitorang dapat no 1.Berjasa tw aku.haha..

Ni plak bawak bola dalam sudu.Nampak ta no 3 tu?haa..tu sebab aku ta masuk.haha..


Dan cik boyfie pun macam biasala ,mestila masuk acara balapan.Time final, dea dapat no 1.Tahniah!

^__^.Mmmm..best2.haha..

No comments:

Post a Comment