Tuesday 16 October 2012

Bomba


Assalamualaikum w.b.t..

Lebeh kurang sebulan lagi untuk aku menamatkan sesi semester yang ke 3.Tapi dalam kepala ni da macam-macam planning .Tinggal na implement jw.InsyaAllah kalau tade aral melintang , jdikla plan tu..Plan ap?ad la..tengok saja nanti.Perancangan yang long term pny da bwat.Tak long-term mane pn.hehe..Yang short term pny apatah lagi kan?haa..Ta sabar ni na balik raya haji.Cuti 5 hari.Tapi kelima-lima hari tu jadual aku da padat.Ibu sendiri yang tolong bwat kan jadual.ishh..xciteedddnny titew!hehe..

Rabu lepas kitorang gi balai bomba.Best sangat masuk smoke house!macam ni haa bestny (cap jari).Macam masuk rumah hantu pn ye gak.Gelap gelita tanpa bantuan satu cahaya pn.Dalam tu pandai-pandai la korang na cari jalan keluar..Memang teraba-raba la kitorang.Adik-adik aku kat belakang bising sangat.”Kaklong ad ap kat depan?” Kalau da terlepas tangan sikit”kaklong kat mne!”.Merangkak, memanjat semua ad.Aku sebagai team leader cuba untuk menjalankan tugas sebaik mungkin.”Korang kat belakang tu oke ta?”,”weyh..baik-baik depan ni ad lubang.”weyh tu weyh ni.Kecoh yang teramat.Kalau ad peluang lg, memang wajib pegi..Tapi memang taah an.Tana aku repeat bomba.




Dalam smoke house.Sempat lg minta tolong cikgu amekkan gambar guna toarchlight haremm..

Suka gambar ni.K-POP style!haha..

E.N.D

No comments:

Post a Comment