Saturday 27 October 2012

My Family 2

Assalamualaikum..

Petang tadi sedare aku tunang dengan sedare aku.
Kak Wana dan Abang Wan.

So tetamu-tetamu yang datang pn semua aku kenal.Na2 lagi, dulu mase kcik-kecik bila jalan kaki gi kedai aku akan lalu rumah Kak Wana dulu, lpastu rumah abang Wan.
Means dekat sangat la rumah dyorang nih.So, bile rumah da dekat keluarga belah lelaki janji na datang pkol 3.So 3 ocklock at the dot jgakla dyorang sampai sebab tade masalah traffic,keretapi n yang sme waktu dengnny.

Bila da semua tetamu tu aku kenal, memang majlis tu macam majlis aku la..
Tadi aku tolong dyorang agih-agih goodies.Bile aku da keliru mne yang da dapat, mane yang ta dapat, aku pn dengan selambanya ap lagi "Sape yang belum dapat goodies tolong angkat tangan."Dyorang pn angkat tangan.hahaha..Memudahkan kerja la kan.

Lain la kalau tetamu tu aku ta kenal.Haa..Memang aku terperap jwla dalam rumah.Ta nampakny batang hidung aku kt bawah khemah.haha..


My beloved cousin.4 orang ni antara yang rapat dengan aku.Kitorang jarang jumpe sebab masing-masing bz study.So majlis-majlis yang macam ni la yang akan mempertemukan kami.


This is the furture bride.Dea mengajar di Uniten Muadzam Shah.Dan dulu dea pernah ajar aku Maths PMR.Thats why la Maths aku A.haha..

Ni antara hantaran drp pihak lelaki.14 lawan 11 ta silap.

Ni dea bakal pengantin February 2013.So dolly..

Majlis pertunangan ni bertemakan buah strawberry.Comel kan?Sedap jw aku pandang bilik pengantin.haha..K la..I need to sleep right now as tomorrow aku kena balik kolej naik bas.Mungkin pagi, mungkin petang.Hmm..Ta tau lg.

Wsalam..

No comments:

Post a Comment